Mengapa saya pilih perniagaan internet.


Salam sahabat2 dan kawan2 ku semua
salam tuan/puan
moga anda sihat dan ceria. amin3x

Nak tahu tak mengapa saya pilih bidang perniagaan internet sebagai perniagaan part-time saya? Full time student memang suka buat part time..

Tapi kenapa saya pilih perniagaan internet? Banyak lagi student di luar sana pilih MLM, kerja di seven-eleven dan sebagainya.

Tapi kenapa saya, fendi memilih perniagaan internet ya? Tak susah ke?


1.Perniagaan internet ni senang dijalankan.
Tak payah nak jumpa-jumpa client, tak payah keluar dari bilik. Sambil buat assignment, sambil chatting pun boleh buat bisnes. Best maa..

2.Tak risau harga minyak naik. Time orang lain semua pening kepala fikir pasal harga minyak naik, harga barang naik, saya pula relax berehat tanpa rasa risau pun. Sebab saya pasti, harga elektrik naik sikit je. Saya tak guna
kereta pun nak deal. Pakai email je..


3.Tak mengacau jadual belajar saya.
Ya.. Memang betul. Saya masih lagi hantar setiap assignment yang diberikan. Masih lagi pegang jawatan di kolej. Masih lagi maintain 3 pointer keatas ;) Memang selesa je.
Pelanggan datang dan beli produk saya masa saya sedang berada di kelas untuk belajar.


4.Boleh kerja dengan pakaian bebas!
Ini best. Kalau kerja diluar, kena pakai smart-smart. Nak bisnes la katakan..
Tapi anda tahu tak saya tengah pakai apa sekarang? Ah, tak perlu tahula..
Saya alhamdulillah sangat selesa sekarang! amin3x :)


5.Kalau bosan buat produk, boleh main game.
Main game kejap je 1 2 jam Tak boleh nak elak. tapi assigment kena siap tau. Kalau saya kerja diluar, macam kerja pelayan di KFC, MacDonald, mesti kena selalu je kerja. Nak rest pun susah. Tapi saya? Kejap lagi nak sambung study ye.. DOTA ;p


6. Banyak lagi!
Sangat banyak lagi kelebihan perniagaan internet ni. Tapi Fendi kena ingat, untuk dapatkan wang beribu-ribu di internet ni, anda perlukan panduan, strategi, dan teknik yang betul.

Kalau silap, rugi jawabnya.. SERIUS!

free e-book untuk anda: klik free
free e-book video trafik: klik video trafik

perlukan mentor? klik sini


banyak teknik yang saya akan bongkarkan bersama sifoo saya

dari
khalifah
fendicenter.blogspot.com
cintaillahi84.wordpress.com
www.freewebs.com/fendicenter

0 comments: