Review Majalah IM Edisi 10

Salam semua pengunjung blog khalifah, moga sentiasa sihat. pada kali ini khalifah akan memberikan 1 info yg cukup menarik disamping membersihkan kata-kata nista yg mengatakan boleh ke dengan duduk je depan internet boleh buat duit, itu semua tipu.. itu sudah biasa khalifah dengan di Universiti Putra Malaysia tempat khalifah study. Namun peranan khalifah untuk menyampaikan dr sudut hati ini untuk membantu khasnya minda melayu bahawa PERNIAGAAN ONLINE merupakan Realiti, dan bukannya Fantasi/ hayalan.

Pada Majalan IM edisi 10 ini, ia membincangkan tentang Perniagan online didalam SKOP EBAY. anda tahu tak apa itu ebay? bagaimana menjana pendapatan melalui ebay? nak jual apa di ebay? saya mana ada barang nak di jual? semua persoalan anda akan terjawab di sana. Jika tiada terjawab, khalifah sedia menjawab agar anda mudah untuk membuka minda, bahawa Perniagaan Online menerusi Ebay boleh menjana ribuan ringgit, 4 angka? itu sudah pasti, 5 angka? itu matlamat khalifah. amin3x

Di dalam Majalalah ini, anda akan diperkenalkan dengan Pakar ebay iaitu Tuan Noorizam Shah. Siapa beliau? ingin mengenali beliau? JANGAN LUPA MENBACA MAJALAH IM EDISI 10, ia percuma untuk memberikan anda semua 1 peluang ilmu. Khalifah tau, minda melayu telah di set kan dengan makan gaji. Mereka tahu bahawa konsep Perniagaan nabi s.a.w bahawa 9/10 adalah ari perniagaan. Tapi tak de tindakan. pasti akan kata, saya tak ada modal. So khalifah akan tunjukkan 1 buku iaitu Majalah IM, jangan lupa baca setiap bulan.


Siapa mereka-mereka ini?
**khalifah akan terangkan nanti

ILMU ASAS KEHIDUPAN, menuju JIHAD EKONOMI

dr.khalifah
BAKAL MENDAHULUI ANDA

0 comments: