Takutnye....Betul Ke?

Seminar Perniagaan Internet | Pendapatan Sampingan
Salam semua, moga ceria selalu, pada kali ini khalifah nak citer pasal "TAKUT", apa yg takut sgt tu.. hehe, bukan nak mkn org pun, ni pasal hal kat Seminar d UIA n UKM. khalifah hanya pergi d UIA je.. ttg takut tadi, sebenarnya selagi kita tak mencuba, ia bertukar menjadi satu pengalaman yang amat menyeronokkan dan khalifah merasakan satu kepuasan yang amat-amat-amat-amat-amat-amat…:D kerana dapatkan ilmu direct dari sifo dan semua audiens yang hadir dan paling utama dapat membuang rasa takut dalam diri, betul ke leh buat duit? hehe

Jadi apa yang saya ingin kongsikan kepada anda hari ini adalah..jika anda takut kepada sesuatu perkara, hadapi perkara tersebut!


Iklan Terbaru: *** memperkenalkan satu TEKNIK RAHSIA RM2,000 hingga RM10,000 *** PANDUAN & TEKNIK RAHSIA EBAY" *** RAHSIA POWER mempelajari selok belok perniagaan MLM *** Adakah Anda Mempunyai Satu Sistem MLM Yang Terbukti Berkesan? **** 7 Teknik mudah daripada 100 Sumber Pendapatan (1955)


  • Jika anda nak belajar bawak kereta, tapi takut langgar tiang..anda mesti hadapinya!
  • Jika anda nak mengorat awek, tapi takut kena reject..anda mesti hadapinya!
  • Jika anda nak menjadi seorang usahawan, tapi takut rugi..anda mesti hadapinya!
Kadang-kadang, takut itu hanyalah satu “ilusi” sahaja. Ia tak wujud pun sebenarnya. Bila khalifah melangkah menuju seminar, byk betul info yang khalifah dapat.. best sgt2 tau...

Di UIAM peserta pula sememangnya yang berminat dengan perniagaan Internet. Jadi, bro Labanon diberikan peluang oleh bro Zamri untuk berkongsi pengalaman bagaimana mendapat RM10k ketika berusia 17 tahun dan bro labanon cuba sampaikan informasi dalam bentuk penceritaan. Alhamdulillah, konsep ini nampaknya disenangi oleh para peserta. tak mengantuk. hehe

Ni gambar2 seminar yang khalifah pergi tu.. fokus ek.. hehe
Seminar Perniagaan Internet | Pendapatan Sampingan | fendicenter
jumpa lagi.. teruskan usaha anda... Info ttg seinar boleh ke Seminar Pemasaran Internet 2009

dr.khalifah
BAKAL MENDAHULUI ANDA

2 comments:

bedot said...

submit blog ke Direktori Blog Bahasa Melayu

Make Money Online said...

Hello, i just found this website on google and it looks very interesting. Awesome design and content, congratulations. Keep blogin, you`re doing very well.

Have a nice day, Julian from
Satnav Online