Siapa Khalifah?

Salam hormat semua pengunjung setia blog khalifah
Moga anda semua sihat n ceria. amin3x

Khalifah adalah lahir d muka bumi ini untuk menyebarkan dan menyampaikan ilmu sama ada ilmu dunia & ilmu akhirat, setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan, begitu jugak khalifah. Namun kelemahan itu bukan penghalang untuk khalifah maju & berdaya saing dgn IM lain... hehe, khalifah nak sahut cabaran, bahawa IM d malaysia ini boleh maju & setanding dengan IM di luar sana.

Apa itu IM? im ialah Internet Marketer yang mana bekerja di depan komputer melakukan perniagaan online. Bagi mereka yang baru dalam Perniagaan Online ni, boleh lah mendapatkan ilmu yang benar-benar khalifah boleh katakan Ilmu bacelor Internet Marketer, jadi jang lupa download MajalahIm FREE, untuk anda seiring dan seperjuangan bersama khalifah. Caiyok.

Nama khalifah ialah fendi yang mana merupakan pelajar Universiti Putra Malaysia, IM tidak menjadi pengalang bagi khalifah untuk terus melangkah maju dan setanding dengan IM lain. Bersaing secara positif. dan Jika ada pengunjung khalifah yang ingin belajar ilmu2 berkaitan Perniagaan Internet, boleh ym khalifah di= pendi_842020 atau sms ke= 013-7045971, semua persoalan anda khalifah akan cuba jawab secepat mungkin.

PENDAPATAN SAMPINGAN MENUJU KE KARIER PROFESIONAL

dr. Khalifah
BAKAL MENDAHULUI ANDA

0 comments: