Jangan berputus asa, YAKINLAH

Salam semua pengujung setia blog khalifah, moga sihat. pada kali ini khalifah tertarik dgn kata-kata "BERPUTUS ASA". Ramai yang berkata “Jangan berputus asa selagi belum berjaya. Selagi tak berjaya, teruskan berusaha!”

Setiap hari kita berusaha untuk mencapai matlamat kita. Bak kata pepatah, “Usaha tangga kejayaan”. Ya, secara umumnya kita memang dituntut untuk berusaha. Tapi kadangkala, kita perlu menjadi bijak dalam berusaha, bukannya berusaha secara membuta tuli sahaja.

Bayangkan, anda seorang ahli perniagaan. Setiap hari berusaha, berusaha lagi dan tak henti-henti berusaha mempromosikan produk yang sudah tak relevan lagi dengan dunia sekarang, bila agak-agaknya anda akan jadi jutawan? atau boleh ke anda nak capai matlamat anda?

Maksud khalifah dengan “berputus asa” disini bukanlah berhenti terus dari membuat perniagaan dan hanya duduk menangis mengenangkan nasib malang yang menimpa anda. Itu usahawan tak cukup kental namanya!.. info lanjut sila ke ( sumber rujukan utama khalifah)





Iklan Terbaru: *** memperkenalkan satu TEKNIK RAHSIA RM2,000 hingga RM10,000 *** PANDUAN & TEKNIK RAHSIA EBAY" *** RAHSIA POWER mempelajari selok belok perniagaan MLM *** Adakah Anda Mempunyai Satu Sistem MLM Yang Terbukti Berkesan? **** 7 Teknik mudah daripada 100 Sumber Pendapatan (1955)


** dan jgn lupa baca berulang kali MAJALAH IM, agar anda lebih memahami, jika ada masalah berkaitan tidak faham, boleh bertanya dgn khalifah..

Jumpa lagi.. moga anda terhibur & terima kasih jugak kepada team FlareBiz atas info yang sangat berguna...

dr.khalifah
BAKAL MENDAHULUI ANDA

2 comments:

Unknown said...

salam saudara,

bagaimana sy hendak menghubungi anda?

salam perkenalan,
hafiz

khalifah said...

YM KHALIFAH= pendi_842020